Huelgas en el sector del metal en A Coruña ante la negociación del convenio colectivo
FOTOGALERÍA. Os traballadores do metal da provincia de A Coruña, veñen mobilizándose ao longo do mes de maio para esixir que a patronal mude a súa postura con respecto ao convenio colectivo do sector na provincia. Os principais desacordos na negociación xiran en torno á actualización dos salarios nun escenario de encarecemento crecente da vida, así como sobre a ampliación das bolsas de horas, que poderían permitir á patronal impoñer unha flexibilización abusiva das xornadas laborais.
A supresión da cláusula de revisión salarial nun convenio que podería permanecer vixente ata 2026, suporía o empobrecemento de milleiros de familias que aportan valor a un dos principais piares económicos da provincia e do conxunto da comunidade galega. O inmobilismo da patronal ante as demandas dos sindicatos, levou aos traballadores e traballadoras a protagonizar catro xornadas de folga os días 5, 12, 18 e 19 deste mes, colleitando un seguimento masivo e paralizando a práctica totalidade das empresas afectadas polo convenio.
Tanto as convocatorias de folga como as mobilizacións están a levarse a cabo de xeito unitario por parte dos tres sindicatos con representación (CIG, CCOO e UGT), que anunciaron xa que a mobilización non cesará mentres a patronal non acepte a revisión salarial ligada ao IPC real.
———–
Los trabajadores del metal de la provincia de A Coruña se han movilizado a lo largo de todo el mes de mayo para exigir que la patronal modifique su postura con respecto al convenio colectivo del sector en la provincia. Los principales desacuerdos en la negociación giran en torno a la actualización de los salarios en un escenario de encarecimiento creciente de la vida, así como sobre la ampliación de las bolsas de horas, que podrían permitir a la patronal imponer una flexibilización abusiva de las jornadas laborales.
La supresión de la cláusula de revisión salarial en un convenio que podría permanecer vigente hasta 2026, supondría el empobrecimiento de miles de familias que aportan valor a uno de los principales pilares económicos de la provincia y del conjunto de la comunidad gallega. El inmovilismo de la patronal ante las demandas de los sindicatos, llevó a los trabajadores y trabajadoras a protagonizar cuatro jornadas de huelga los días 5, 12, 18 y 19 de este mes, cosechando un seguimiento masivo y paralizando la práctica totalidad de las empresas afectadas por el convenio.
Tanto las convocatorias de huelga como las movilizaciones se están llevando a cabo de forma unitaria por parte de los tres sindicatos con representación, que anunciaron ya que la movilización no cesará mientras la patronal no acepte la revisión salarial ligada al IPC real.
Fotografías y texto: Sabela Rodríguez